Omnicom PR Group NL wint internationale SABRE Award!
Trots! In 2024 hebben we wederom een internationaal prestigieuze SABRE award gewonnen. We waren genomineerd voor ‘Combatting Disinformation’, ‘Corporate Reputation’ en ‘Healthcare’.
Trots! In 2024 hebben we wederom een internationaal prestigieuze SABRE award gewonnen. We waren genomineerd voor ‘Combatting Disinformation’, ‘Corporate Reputation’ en ‘Healthcare’.
Voor Philips openden we met influencer Bram Krikke en TikToksensatie en barbier Reboir de Philips OneBlade tramhalte voor stijlvolle make-overs. Genomineerd als Beste Influencercampagne bij De Beste Social Awards!
Sommige van onze collega’s zetten hun communicatie-expertise ook in voor belangen buiten hun dagelijkse werk. Een van hen is Jacques Bettelheim; hij maakt namens de Partij van de Arbeid deel uit van de stadsdeelcommissie in Amsterdam Zuid.
Koninklijke Metaalunie heeft Omnicom PR Group (OPRG) gekozen als strategisch en creatief communicatieadviesbureau. Hiermee gaat een duurzame samenwerking van start voor de komende drie jaar.
Hoe geef je als bedrijf je duurzaamheidsbeleid weer in politiek onrustige tijden? Deze vraag beantwoorden we in het nieuwe seizoen van onze podcast OmniTalks: Duurzaamheidsdenkers. We spreken de mensen die aan de basis staan van het duurzaamheidsbeleid de komende jaren: huidige Kamerleden Suzanne Kröger (GroenLinks-Pvda), Silvio Erkens (D66), Harmen Krul (CDA) en Tjeerd de Groot (D66).
We zijn als Omnicom PR Group in 2023 opnieuw genomineerd voor de European Excellence Awards! In maar liefst drie categorieën, namelijk Brand Relationship, Public Affairs en DE&I.
Na het blokkeren van de snelweg door Extinction Rebellion onderzoekt de Kamer het uitfaseren van fossiele subsidies. Tot zover een geslaagde lobby, maar is het een wenselijke ontwikkeling?
Enkel bedrijven die rondom het maatschappelijke debat geloofwaardig, oprecht én relevant zijn, zijn succesvol in het debat. Luister daarom naar de wensen vanuit de maatschappij. Erken het issue dat er speelt rondom jouw bedrijf en zet je er actief voor in om een transitie naar een betere uitkomst te maken.
Uit onderzoek van ons zusterbureau Daggerwing blijkt dat duurzaamheidsinitiatieven volgens ruim 60% van de respondenten fundamenteel anders benaderd zouden moeten worden dan andere strategieën. Onze ESG-experts bespreken wat we hiervan moeten leren.
Creative Director Joost deelt enkele inzichten over creatieve strategie en hoe wij, als OPRG, deze gebruiken om communicatieplannen te maken. Hoe tegenstrijdig het ook klinkt, wij geloven dat kaders vrijheid geven en dat nieuwsgierigheid de sleutel tot een goede strategie is.
Uit een nieuw rapport van Omnicom PR Group over wereldwijde gezondheidsgelijkheid blijkt dat er een gebrek aan vertrouwen is in gezondheidszorgsystemen en dat 62% van alle respondenten expliciete discriminatie ervaart.
Jaarlijks voeren we een onderzoek uit onder onze klanten, waarin we ze vragen hoe ze de samenwerking met onze teams en het geleverde werk ervaren. Bovendien nemen onze consultants ook deel aan de enquête, wat bijdraagt aan onze continue groei en ontwikkeling.