Onze denkwijze

Het laatste nieuws over ons bureau en over de manier waarop we naar ontwikkelingen en trends kijken.

5 jaar Omnicom PR Group

Vijf jaar geleden werd Omnicom Public Relations Group geboren, door de samenvoeging van de mondiale netwerken FleishmanHillard, Ketchum en Porter Novelli.

Drie tips om in 2022 je reputatie te verbeteren

Ons Authenticity Gap onderzoek toont aan dat de 80 grootste organisaties hun Nederlandse consumenten teleurstellen. Als je weet wat belangrijk is voor je consumenten, is het mogelijk om je reputatie te verbeteren. Hier zijn drie tips om te beginnen:

Seizoen twee van OmniTalks: bestuurders in de gezondheidszorg

In ‘OmniTalks: bestuurders in de zorg’ spreken onze gezondheidscommunicatie-experts drie bestuurders uit de gezondheidzorg. Een sector met uiteenlopende vraagstukken, die mensen die werkzaam zijn in de sector ook persoonlijk raken. Zeker de afgelopen 2 jaar. Wat drijft hen om zich dagelijks in te zetten voor het hoogste goed: onze gezondheid?

mobile-callback-icon-purple

Geïnspireerd door onze manier van denken? Laten we praten.