DIENSTEN

Alle communicatiedisciplines om relaties met het publiek op te bouwen

Reputatiemanagement vormt de kern van alles wat we doen. We helpen organisaties beter contact te maken met stakeholders, zowel intern als extern.

Reputatiemanagement zien wij als een continu proces, waarbij de eigen organisatie en de maatschappij nauw met elkaar verweven zijn. De dynamiek en elasticiteit tussen de twee polen vormen de basis van ons reputatiemodel.

DATAGEDREVEN COMMUNICATIE

We helpen graag met effectief en impactvol communiceren.  Kwalitatief en kwantitatief onderzoek vormen hiervan de onderbouwing. Strategie en tactiek zijn afgestemd op de inzichten die we hebben ontwikkeld vóór we met een idee aan de slag gaan. Pretesting en het achteraf meten van impact zijn standaard. Zo kunnen we voortdurend optimaliseren en innoveren.

Of u nu op zoek bent naar de ware identiteit van uw organisatie, visie wilt delen binnen de organisatie of wilt weten hoe u moet optreden tijdens een crisis: wij waken over de goede reputatie van organisaties en staan altijd klaar.

ONZE DIENSTEN

Geïnspireerd door onze manier van denken? Laten we praten.