Omnicom PR Group NL wint internationale SABRE Award!
Trots! In 2024 hebben we wederom een internationaal prestigieuze SABRE award gewonnen. We waren genomineerd voor ‘Combatting Disinformation’, ‘Corporate Reputation’ en ‘Healthcare’.
Trots! In 2024 hebben we wederom een internationaal prestigieuze SABRE award gewonnen. We waren genomineerd voor ‘Combatting Disinformation’, ‘Corporate Reputation’ en ‘Healthcare’.
Voor Philips openden we met influencer Bram Krikke en TikToksensatie en barbier Reboir de Philips OneBlade tramhalte voor stijlvolle make-overs. Genomineerd als Beste Influencercampagne bij De Beste Social Awards!
Sommige van onze collega’s zetten hun communicatie-expertise ook in voor belangen buiten hun dagelijkse werk. Een van hen is Jacques Bettelheim; hij maakt namens de Partij van de Arbeid deel uit van de stadsdeelcommissie in Amsterdam Zuid.
Koninklijke Metaalunie heeft Omnicom PR Group (OPRG) gekozen als strategisch en creatief communicatieadviesbureau. Hiermee gaat een duurzame samenwerking van start voor de komende drie jaar.
Hoe geef je als bedrijf je duurzaamheidsbeleid weer in politiek onrustige tijden? Deze vraag beantwoorden we in het nieuwe seizoen van onze podcast OmniTalks: Duurzaamheidsdenkers. We spreken de mensen die aan de basis staan van het duurzaamheidsbeleid de komende jaren: huidige Kamerleden Suzanne Kröger (GroenLinks-Pvda), Silvio Erkens (D66), Harmen Krul (CDA) en Tjeerd de Groot (D66).
We zijn als Omnicom PR Group in 2023 opnieuw genomineerd voor de European Excellence Awards! In maar liefst drie categorieën, namelijk Brand Relationship, Public Affairs en DE&I.
We zijn er trots op dat Nespresso OPRG opnieuw heeft gekozen als adviesbureau voor Corporate en Brand communicatie voor de Nederlandse markt.
Sommige van onze collega’s zetten hun communicatie-expertise ook in voor het goede doel. Een van hen is Yuan Druijff, die zeer betrokken is bij het opzetten en activeren van campagnes van Asian Raisins in Nederland.
Op 9 maart verwelkomden we oud-collega's voor de alumniborrel op ons kantoor in Amstelveen. Het was een reden tot feest en Rosalinde van de Wall legt in haar blog uit waarom.
De impactvolle campagne ‘True Name™’ van Mastercard is uitgeroepen tot de 14e beste PR-campagne van 2022 wereldwijd bij de Global SABRE Awards.
De podcast-serie, gestart tijdens Covid-19, weerspiegelt een bijzondere tijd voor de zorgsector en vooral uitdagende werkomstandigheden voor zorgprofessionals.
In deze derde blog van een serie vertellen onze collega's meer over hoe ze samenwerken met collega's en over werk-privébalans.