OmniTalks podcast genomineerd voor European Excellence Award
De podcast-serie, gestart tijdens Covid-19, weerspiegelt een bijzondere tijd voor de zorgsector en vooral uitdagende werkomstandigheden voor zorgprofessionals.
De podcast-serie, gestart tijdens Covid-19, weerspiegelt een bijzondere tijd voor de zorgsector en vooral uitdagende werkomstandigheden voor zorgprofessionals.
Ons Authenticity Gap onderzoek toont aan dat de 80 grootste organisaties hun Nederlandse consumenten teleurstellen. Als je weet wat belangrijk is voor je consumenten, is het mogelijk om je reputatie te verbeteren. Hier zijn drie tips om te beginnen:
Bauke van der Loo, Lead Employee Engagement & Change en Juriaan Vergouw, Lead Research & Analytics, bekijken drie inzichten uit het recente ‘Smart Society Monitor’ onderzoek. Ze bespreken ook hoe je die inzichten omzet in effectieve communicatie rond digitale verandering op de werkvloer.
Maar liefst 65% van de Nederlandse consumenten vindt het (zeer) belangrijk dat organisaties hun impact op de maatschappij en het klimaat laten zien. Daarbij verwacht de Nederlander dat CEO's dé motor en fakkeldrager van echte verandering zijn. Hoe executives dat het beste doen?
De nieuwe regering zet in op ‘stevige, bindende’ duurzaamheidsafspraken met bedrijven. En ook de consument verwacht betekenisvolle acties. Lees hoe je organisatie het verschil kan maken.
Hoewel duurzaamheid steeds hoger op de agenda staat bij alle voedselproducenten in Nederland, blijkt uit rondetafelgesprekken met leidinggevenden dat in werkelijkheid duurzaamheid nog vaak als een project gezien wordt, in plaats van een structurele verandering van het proces.
Onze Head of People & Culture, Charlotte Jacobs-Hoffman, blikt terug op de afgelopen twintig pandemiemaanden. Hoe hebben we op afstand de verbinding met elkaar behouden? En welke 5 inzichten ondersteunen het hybride werken?
Social media blijven het meest bezochte type website en essentieel voor merken om hun doelgroep te bereiken en te betrekken. De Social, Digital & Innovation specialisten van Omnicom PR Group blikten vooruit op 2022 met deze shortlist van de 5 meest impactvolle trends voor volgend jaar.
De media-optredens van farmaceuten tijdens de COVID-19 pandemie zijn niet onopgemerkt gebleven. Mag dat eigenlijk wel, reclame maken voor een fabrikant van geneesmiddelen? En wat kunnen andere farmaceuten daarvan leren?
Inclusief communicatiebeleid betekent kijken naar hoe je organisatie zich op dit moment verhoudt tot de samenleving. Maar, focus je alleen op de doelgroepen die volgens jou belangrijk zijn, of luister je ook naar anderen die jou iets te vertellen hebben?
Onderzoek Omnicom PR Group biedt inkijkje in duurzaamheidsbedrijfsvoering en de rol van communicatie Waarom is de ene foodproducent sneller dan de andere in verduurzaming en wie of wat heeft daar…
Accountability betekent ook zinvol rapporteren over resultaten. Daarin is nog veel missiewerk te verrichten. Deze drie signalen maken je direct duidelijk dat je aan de bak moet én wat je staat te doen.