WERK

Communicatieprogramma’s op maat om bedrijfsdoelen te halen

Case Studies

Rule the game

Ouders liggen er soms wakker van: gaming. De NVPI, de Nederlandse branchevereniging van de entertainmentindustrie, deelde die bezorgdheid en wilde gezinnen helpen gamegedrag van hun kinderen beheersbaar te maken.

Alert Online

Cybersecurity net zo gewoon maken als checken of je fiets wel op slot staat. In samenwerking met het ministerie van Justitie en Veiligheid.

Back to the Future

Het verleden verruilen voor een nieuwe, schone toekomst. In de kern was dat de strategie waarmee we MG vaste grond onder de voeten wilden geven in Europa. De introductie van de 100% elektrische MG ZS EV was daarvoor de ultieme bewijsvoering.

Opgetrommeld voor het World Food Programme door Mastercard

De weg naar financiële zelfstandigheid begint in de schoolbanken. Uit die gedachte is de samenwerking ontstaan tussen Mastercard en het World Food Programme (WFP). Doel van die samenwerking was om kinderen in ontwikkelingslanden dagelijks van schoolmaaltijden te voorzien.

NIEUWS EN BLOGS

ONZE DIENSTEN

Dit zijn de mensen achter de cases