Rule the game
Ouders liggen er soms wakker van: gaming. De NVPI, de Nederlandse branchevereniging van de entertainmentindustrie, deelde die bezorgdheid en wilde gezinnen helpen gamegedrag van hun kinderen beheersbaar te maken.
Ouders liggen er soms wakker van: gaming. De NVPI, de Nederlandse branchevereniging van de entertainmentindustrie, deelde die bezorgdheid en wilde gezinnen helpen gamegedrag van hun kinderen beheersbaar te maken.
Cybersecurity net zo gewoon maken als checken of je fiets wel op slot staat. In samenwerking met het ministerie van Justitie en Veiligheid.
Oproep aan alle Oeververtoevers, buitenbadderaars en plasstampers om te gaan stemmen.
Het verleden verruilen voor een nieuwe, schone toekomst. In de kern was dat de strategie waarmee we MG vaste grond onder de voeten wilden geven in Europa. De introductie van de 100% elektrische MG ZS EV was daarvoor de ultieme bewijsvoering.
De weg naar financiële zelfstandigheid begint in de schoolbanken. Uit die gedachte is de samenwerking ontstaan tussen Mastercard en het World Food Programme (WFP). Doel van die samenwerking was om kinderen in ontwikkelingslanden dagelijks van schoolmaaltijden te voorzien.
Fitbit Versa 2 brengt influencers weer in balans.
Voor publiek, collega’s of zakenpartners
Aanpak crises en issues
Laat je verhaal horen
Stakeholders en beleidsmakers betrekken bij uw organisatie
Creatieve impact via de juiste kanalen